İPTAL & İADE & DEĞİŞİM


Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar ?

www.ladyspecial.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış olması şartıyla değişim süresi fatura tarihinden itibaren " 7 GÜN"dür.


Nasıl Değişim Yapabilirim? 


✔️Değiştirmek istediğiniz ürünü bize yollarken aşağıdaki kargo bilgileri ile gönderim sağlayabilirsiniz.

✔️Ürünü bize yollarken kargo ücretini biz karşılıyoruz, fakat değişim yaptığımız ürünü size gönderirken anlaşmalı kargo fiyatlarından kargoyu karşı taraf ödemeli olarak yolluyoruz.

✔️Yani kargonun birini biz, birini siz karşılıyorsunuz 🥰

✔️Aras Kargo Anlaşma Kodumuz : 2228654551036 

✔️Anlaşmalı kargo ücreti : 80 TL KDV dahil 

Not : Sitemizde tüm ürünlerde kargo bedava çalışıyoruz ama değişim ve iadelerde takdir edersiniz ki kargo alıcıya ait oluyor. Anlayışınız için teşekkür ederiz 🙏

✔️Değişim/iade etmek istediğiniz ürünleri kullanılmamış, zarar görmemiş,etiketi koparılmamış,yıkanmamış bir şekilde kargoya teslim etmeniz gerekmektedir.Aksi bir durum oluşması halinde değişim veya iade işlemleriniz kesinlikle kabul edilmeyecektir.

✔️İndirim kategorisinden alınmış , indirimli ürünlerde İADE/DEĞİŞİM seçeneceğimiz YOKTUR.

5- Gönderdiğiniz kargo bize ulaştıktan sonra değişim siparişinizi oluşturmak için 05309416301 whatsapp hattımızdan iletişime geçerek destek ve talep oluşturabilirsiniz.

6- İlgili ekibimiz gönderdiğiniz ürün ve verdiğiniz sipariş doğrultusunda değişim işleminizi gerçekleştirecektir.


Kargo İade/ Değişim Depo Adresimiz :

AVS TİCARET SENEM ÖZEL 

Armutalan Mh. 134. Sk. No:9/6 Marmaris-Muğla 


Kapıda Ödeme Hakkında Önemli Bilgilendirme

* Aşağıdaki bildiri sitemiz üzerinden kapıda ödeme yöntemiyle sipariş verip kargosunu hiçbir şekilde teslim almayanlar içindir.


1- Kapıda ödeme ile satın alınmış ürünlerin kargodan teslim alınması zorunludur. Teslim alınmayan ürünler iade edilemez.

2- Teslim alınmayıp iade gelen paketler, firma tarafından kargo maliyeti eklenerek müşteriye tekrar gönderilmek üzere bekletilir.

3- Aynı şekilde ürün teslim alınmazsa satış sözleşmesi, onay alınması için telefon görüşmesi kayıtları ve alıcının beyan ettiği adresi, sipariş esnasında kullanılan bilgisayar yer adresi (IP/ MAC Adresi) delil olarak kullanılarak; Kapıda ödeme ile alışveriş imkanını kötüye kullanma, tedarikçi, kargo ve paketleme görevlisini gereksiz kullanma ve işgücünü yavaşlatma sebepleriyle; kargo masrafları, işletme masraflarının tamamının yasal yollarla tazmini için hukuki işlem başlatılır.

4- Alıcı kapıda ödemeli olarak satın aldığı ve teslim almayarak şirketi zarara uğrattığı her malın ve kargo dahil fatura tutarının en az kırk (40) en fazla doksan (90) katı kadar tazminat bedelini site sahiplerine peşinen ödemeyi resmen beyan eder.


Değiştirdiğim ürün Gönderdiğim Üründen Daha Pahalı/Ucuz ise ne olacak?


1- Değişim siparişinizdeki ürünlerin toplam tutarı gönderdiğiniz ürün/ürünlerin tutarından pahalı ise kalan tutar HAVALE/EFT olarak size yansıtılacaktır.


2- Değişim siparişinizdeki ürünlerin toplam tutarı gönderdiğiniz ürün/ürünlerin tutarından ucuz ise kalan tutar HAVALE/EFT olarak size ödenecektir.


İPTAL & İADE


ARAS KARGO Anlaşma kodumuz ; 2228654551036


Not:Değişim ve iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

İade için anlaşma kodumuz yukarıda iletilmiştir, dilerseniz bizim anlaşmamız ile karşı taraf ödemeli olarak iadenizi gönderebilirsiniz.

💐Havale ile yapılan ödemelerde kargo ücreti bakiyenizden kesilerek geri kalan tutar tarafınıza nakit olarak iade edilir. 

💐Kredi kartı ile yapılan ödemelerde ise size IBAN atarız, 80 TL iade kargo ücretini yatırmanızi isteriz, akabinde iadeniz kredi kartınıza yapılır. 

💐 Bizim anlasmamiz ile göndermek istemezseniz, herhangi bir kargo ile kargo ücretini siz ödeyerek aşağıdaki adrese gönderim sağlayabilirsiniz. 


Adres:  AVS Ticaret Senem Özel

             Armutalan Mh. 134. Sk. No:9/6 

             Marmaris -Muğla


Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş. Ne yapmalıyım?


Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.


Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?


1. Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak (kargo ücreti düşüldükten sonra) paranız iade yapılmaktadır.


2. Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz ,taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.


- Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz IBAN numarasına 7 iş günü içerisinde iade edilir.


Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi?


Vermiş olduğunuz IBAN dan kaynaklı bir sorun olabilir. Detaylı bilgi için WhatsApp Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.


www.ladyspecial.com.tr dan yapmış olduğunuz siparişlerde yukarıdaki şartlar yerine getirildiği halde değişim ve iade hakkınızı kullanabilirsiniz.